BETÜL ARKIN "YALNIZLAR EVİ" TİRADI

posted under by ocean

-Alo buyurun… hmm peki anlıyorum ama şu anda boş odamız yok. Bir düğün bekliyoruz. Bu düğünle 2 kişilik boş yer olacak. Biz size tekrar döneriz. İyi günler.(yanına biri gelir, gülümsemeye devam edip gelene oturacağı yeri gösterir.)-aaa sinemcim hoş geldin hayrola bi sorun mu var?(telefon çalar ve kız yine aynı tikilikle konuşur)- alo buyurun yalnızlar evi. Üzgünüz şu anda hiç boş odamız yok. Size de iyi günler…(telefonu kapatıp kıza döner)-kusura bakma. Hıh evet nerde kalmıştık? Tamam buldum, canını sıkan bir problem mi var?-… (kız anlatmaya başlar.)- anlıyorum. Zor olsa gerek insanın ailesini bir gecede kaybetmesi. Ben de o depremde birçok yakınımı kaybettim. Kader… peki bir yakının ya da akraban falan yok mu buralarda? Yanlış anlama sadece meraktan soruyorum.-…-neyse dilersen burayı gezebiliriz seninle. Hem buradakileri tanımış olursun hem de canının sıkıntısı gider. Hadi kalk bakalım…
- bak bu Halit amca. Çok iyi adamdır. O da seni gibi ailesini bir gecede kaybetmiş. Bir trafik kazasıyla.. eş-dost dediği kişilerin hiçbirinden de bir hayır göremediği için buraya gelmiş. Böyle sessiz sakin durduğuna bakma usta bir komedyendir kendisi.-aaa bak bu da elif. Tanışmış mıydınız siz?-…-eğer tanışmış olsaydınız şu yalnız kalma isteğin de giderdi eminim. Çok dost canlısı biridir. Zaten bu yüzden burada.. arkadaşları için yapmadığı şey kalmamış. Ne zaman ki bir arkadaşının başı dertte olsa elinden gelen her şeyi yapmış. Ama gel gör ki arkadaşları onu arayıp bir teşekkür etmemiş ya da telefon edip nasılsın dememişler. Ama o hala onları savunur bize. “Arkadaşlarım beni yalnız bırakmadılar. Dost kara günde belli olur diyorlar ya işte o yüzden şimdi yanımda değiller. Benim hiç kötü bir günüm olmadı” diyor. Sevdiği insanlar için yapmayacağı şey yok.- bak bu da murat abi. Çok ters aksi bir insandır kendisi. Ama yine de sevilir ne hikmetse. Yanına dertleşmeye gelenleri “gidin başımdan. Şuraya bak yalnız kalıp kafamızı dinleyelim diye geldik bir rahat yok” diye tersler ve yakınır böyle işte. Aslına bakarsan kimseye zararı dokunmaz. Kendi halinde biridir. Hatta zaman zaman buradaki yaşlı kimselere yardım bile eder.-işteee bunlar da o meşhur çiftimiz. İkisi de birilerini sevmiş karşılık görememişler. Eğer bir sevgilimiz yoksa biz de yalnızız öyleyse demişler gelmişler buraya. Burada birbirlerinin acılarını paylaşmışlar. Zamanla da sevmişler birbirlerini. Yaa görüyorsun işte neye niyet neye kısmet…-gel oturalım şöyle. Bak canım insan dediğin başkasına ihtiyacı olan bi varlıktır. Yalnızlığı sevdiğini söyleyen biri bile insanların kendisiyle ilgilenmesini, ya da kalabalık bi ortamda bulunmayı sever. Hani demişler ya yalnızlık Allah’a mahsus diye. İşte aynen öyle…

0 yorum

Make A Comment
top