SEMA KILIÇSOKAN- "TAKSİ ŞOFÖRÜ"TİRADI

posted under by ocean
TAKSİ SOFÖRÜ _Selamun aleyküm Salih abi…
(Salih abisinin gösterdiği sandalyeye oturur.Ve sorulan soruyu cevaplamaya başlar)Sorma be abi aldılar,baba yadigarı 56 şavrole taksimi aldılar.Hayatı tanıdım ben onunla be abi..İnsanları tanıdım.Çekemediler, kıskandılar ve çekip aldılar.İstanbul’u tanıdım ben onunla..Kadıköy’ü, Üsküdar’ı, Beyoğlu’nu…Her yere geldi benimle, hiç yalnız bırakmadı.Hep derdimi dinledi hiç bıkmadı..Ara sıra hastalanırdı belki ama iyileşirdi hemen..Beni yarı yolda bırakmazdı.
Ne amcalar bindi de sesini çıkarmadan dertlerini dinledi.Onun sayesinde günde onlarca hatun tanıdım:) Her gün aşık oluyordum..Her ne kadar arada bir tökezlese de, yolun kenarında beni çağıran güzel hatunu almama engel olmazdı.

Baba yadigarıydı be abi..Yokuşları çıkamasa da.. Frenleri tutmasa da baba yadigarıydı..Ama gitti.Hayatımdaki tek varlıktı ama o da gitti.N'apalım kaderimizde yalnız yaşamak da varmış.. eyvallah…(gider)

0 yorum

Make A Comment
top